Klanten vertellen

Valetparking


Ook dit doet Prodrive. Onze opdrachtgever, een prachtig hotel in Amsterdam, wilde zich actief inzetten om kleine, vervelende schades aan relatief dure voertuigen veroorzaakt bij valet parking te voorkomen. Via een training en coaching traject met een focus op de bestuurders, het team, de parkeer garage en nieuwe procedures hebben we een enorm gemotiveerd team mogen opleiden. Wij en de tevreden opdrachtgever zijn er van overtuigd dat met de nieuwe werkwijze en procedures de kans op schade enorm afgenomen is.
 
Gevolgde traject:
Schouwen van de locatie
Schrijven werkprocedure en aanbevelingen naar aanleiding van de schouw
Interactieve coaching sessie met de doormen en doornemen nieuwe werkprocedure
Fysieke training onsite in kleine groepen: gevaarherkenning, voertuig bediening en manoeuvreren onder moeilijke omstandigheden 
Na de training 10 maanden borging door middel van e-learning
Na 12 maanden refresher course en trainen van new hires
 
Resultaat: Dit schrijft de opdrachtgever: “Nog hartelijk dank voor de training afgelopen jaar. We kunnen gerust stellen dat dit zijn vruchten heeft afgeworpen want het hele jaar 2015 is het team schade vrij gebleven! Dank voor jullie bijdrage hierin!”